
Skal presentere i Lisboa i morgen, på konferansen #edmedia11
Tema er hvor de asynkrone, tekstbaserte diskusjonene i universitetskurs bør foregå: Ute på åpen web eller inne på læringsplattformen?
I dag har vi hørt forskere som Alec Couros og George Siemens som snakker varmt om åpen læring. Men i hvor stor grad er åpne diskusjoner egnet i de store høgskolekursene med uselekterte studentgrupper? I helsefagene er taushetsplikten en ekstra utfordring.
Kommer til å referere noen av linjene i diskusjonen i kommentarfeltet i morgen ettermiddag.




