fredag 8. oktober 2010

Skypeprat 01: Stian Håklev


En favoritt blant e-læringstenkerne jeg har møtt på internett er omtrent på min egen alder, fra Norge, men bosatt i Canada og med sterk tilknytning til Kina. Han er en av grunnleggerne av P2PU, og er på hjemmebane på internett.



Temaet i denne samtalen er åpne utdanningsressurser. Håklev har nettopp skrevet ferdig masteroppgave om Top Level Courses i Kina. Samtalen er transkribert her på Google Docs, og jeg plukker ut noen temaer jeg poster som fire innlegg her på bloggen nå i oktober.


Du finner blant annet Stian som
www.twitter.com/houshuang
og på bloggen
Random Stuff that Matters

2 kommentarer:

houshuang sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
houshuang sa...

Hei Martin. Har satt stor pris på samtalene med deg også, både virtuelt, og over risgrøten. Også veldig hyggelig at du syntes arbeidet mitt er såpass interessant at det er verdt å dele med andre - det er vel egentlig det enhver akademiker sikter etter, at det en skriver kan være starten på en samtale.

Forresten, hele oppgaven, samt en del av mine egne bloggposter, og etterhvert litt "ekstramateriale" er tilgjengelig her: http://reganmian.net/top-level-courses